Gå til hovedindhold

Medlemsservice

Spørgsmål & svar

Klik på et emne herunder - så finder du svaret

Regning og betaling
Hvorfor er min regning højere end normalt?

Din regning kan være højere hvis du f.eks. har købt produkter i vores automater, har fået et gebyr ved manglende fremmøde eller gået i et center, som ikke er inkluderet i dit medlemskab.
 

Derudover kan det også skyldes, hvis du har ændret dit medlemskab/skiftet stamcenter.
 

Du kan finde din fulde faktura ved at logge ind på Mit PureGym på hjemmesiden i øverste bjælke under ”Betalinger".
 

Hvis du betaler for en anden, skal du logge ind med dine egne oplysninger, hvor din faktura vil fremgå.

Hvorfor har jeg modtaget en betalingspåmindelse/rykker?

Det kan skyldes, at du ikke har haft en gyldig betalingsaftale idet vi har sendt din regning til opkrævning. En betalingsaftale kan fejle, hvis din bank har afsluttet den, at dit CPR-nummer ikke stemmer overens, hvis dit kort er udløbet mm.
 

Når du har fået en påmindelse/rykker skal du manuelt betale inde på Mit PureGym eller i centeret. Det er ikke nok at oprette en ny betalingsaftale.


Bemærk, hvis du har oprettet en betalingsserviceaftale efter d. 15. i måneden kan du risikere, at aftalen først er gyldig fra næstkommende måned.


Hvis du f.eks. opretter en betalingsservice aftale d. 25. januar, vil den først være gældende fra d. 1. marts.

Hvorfor har jeg modtaget en opkrævning, når mit medlemskab er på pause?

Ved oprettelse af pause efter d. 18. i måneden, vil du blive opkrævet for dit fulde medlemskab næste måned, hvis du har en Betalingsserviceaftale. Det skyldes, at vi ikke kan nå at ændre opkrævningen, da den allerede er sendt til Betalingsservice.
 

Hvis din pause ikke dækker en fuld kalendermåned, vil du blive opkrævet for de resterende dage i den pågældende måned. Derfor kan du opleve at blive opkrævet et mindre beløb, udover pausegebyret på 29 kr., selvom du er på pause.


Dét du har betalt for meget, modregnes din førstkommende opkrævning, når medlemskabet starter op igen efter endt pause.

Hvordan får jeg oprettet/opdateret min betalingsaftale? 

Der findes to former for betalingsformer: 

  • En kreditkortaftale
  • En Betalingsserviceaftale

Skal du have oprettet/opdateret din betalingsaftale, kan du gøre det på Mit PureGym på vores hjemmeside under "Oversigt".

Alternativt kan du henvende dig i centeret, hvor personalet står klar til at hjælpe. 

Hvorfor bliver jeg opkrævet for mit medlemskab, når det er opsagt?

Når du opsiger dit medlemskab, har du en opsigelsesperiode på løbende måned + én måned. jf. vores medlemsbetingelser.


Det betyder, at hvis du f.eks. opsiger d. 15. maj, stopper dit medlemskab d. 30. juni. Du kan selvfølgelig bruge dit medlemskab i hele perioden, som du også skal betale for, og det er derfor, du har modtaget en opkrævning.

 
Det kan også være, du har købt nogle produkter, efter vi har faktureret for den sidste måned, og dem vil du så modtage en opkrævning for senere hen.

Hvor finder jeg min faktura?

Du finder dine fakturaer på Mit PureGym på vores hjemmeside i øverste bjælke under ”Betalinger”.
 

Du logger ind med din mail eller dit medlemsnummer og din kode - også selvom du betaler for et andet medlemskab. Kan du ikke huske din kode, skal du trykke på "Nyt eller glemt kodeord”. 
 

Hvis din regning ikke var helt som du havde forventet, kan du læse om mulige årsager under punktet ”Hvorfor er min regning højere end normalt?”.

Hvor kan jeg betale min regning?

Du kan betale din regning inde på Mit PureGym på vores hjemmeside under "Betalinger". 

Alternativt kan du betale i dit center. 

Hvordan får jeg tilknyttet/fjernet en betaler til mit medlemskab?

Du kan tilknytte en betaler til dit medlemskab, som ikke behøver at være medlem. Da betaleren skal oprettes i vores system, skal I begge møde op i et af vores centre, hvor personalet kan hjælpe med oprettelsen.
 

I skal begge medbringe gyldigt billede-ID i form af pas, kørekort eller to former for legitimation, hvoraf der på det ene fremgår CPR-nummer og det andet et billede.


Hvis du ønsker at få fjernet din nuværende betaler, skal du skrive til vores Medlemsservice eller gå i centeret.
 

OBS: Bliver betaleren oprettet/fjernet efter d. 18. i måneden, sker ændringen først pr. næstkommende måned.

Hvorfor har jeg modtaget en betalingspåmindelse/rykker, når jeg har betalt min regning?

Hvis du har modtaget en påmindelse/rykker og mener at have betalt, skal du kontakte Medlemsservice via chat, mail eller vores kontaktformular.

Hvorfor er min regning den samme, når jeg har lavet ændringer i mit medlemskab?

Hvis du har en Betalingsserviceaftale og har lavet ændringer på dit medlemskab efter d. 18. i måneden, vil ændringen først fremgå på din næstkommende regning.


Dét du betaler for meget eller for lidt, vil blive modregnet næstkommende regning.
 

Hvis du f.eks. opgraderer dit medlemskab fra Core til Plus d. 25. januar, vil differencen på de to medlemskaber først fremgå på din regning i marts.

Mit medlemskab
Hvordan ændrer jeg mit medlemskab?

Hvis du ønsker at ændre dit medlemskab, kan du gøre dette via Mit PureGym på vores hjemmeside eller ved at henvende dig i centeret.
 

Bemærk, hvis du har en Betalingsserviceaftale og har lavet ændringer på dit medlemskab efter d. 18. i måneden, vil ændringen først fremgå på din næstkommende regning.


Dét du betaler for meget eller for lidt, vil blive modregnet næstkommende regning.
 

Hvis du f.eks. opgraderer dit medlemskab fra Core til Plus d. 25. januar, vil differencen på de to medlemskaber først fremgå på din regning i marts.

Hvordan ændrer jeg mit stamcenter?

For at få ændret dit stamcenter skal du enten kontakte Medlemsservice eller henvende dig i centeret.

Du skal være opmærksom på, at prisen på medlemskaberne kan være forskellig fra center til center. Selve overflytningen til et andet center kan koste et mindre gebyr, som du kan se på prislisten.

Hvad inkluderer mit medlemskab?

Du kan læse mere om vores nuværende medlemskaber her.

Hvis du har et af vores ældre medlemskaber, som ikke længere tilbydes, kan du læse om dem her

Hvordan får jeg adgang til flere centre?

Hvis du ønsker at få adgang til flere centre, kan du gøre det på Mit PureGym på vores hjemmeside eller ved at henvende dig til vores personale i centrene.
 

Vær opmærksom på, det ikke er alle medlemskaber, der tilbydes i alle centre.


Du kan se hvilke centre du har adgang til inde på vores app.

Kan jeg tage en ven med til træning?

Ja, det er muligt at købe et dagspas til din ven i alle centre, hvis I kommer indenfor bemandet åbningstid.
 

Hvis du har et PLUS-medlemskab kan du tilføje en ven, som du kan træne sammen med fire gange hver kalendermåned. Henvend dig i centeret sammen med din ven, så sørger de for at få vedkommende bliver oprettet.
 

Din ven skal tjekke ind samtidig med eller inden for 15 minutter efter, at du har tjekket ind. Har du brug for at udskifte din træningsven, så kan du gøre det en gang hver tredje måned uden beregning.
 

Bemærk, din ven kan max. booke fire hold pr. kalendermåned.

Hvorfor får jeg et gebyr for at træne i nogle centre?

Du får et gebyr på 30 kr. så snart du tjekker ind i et center du ikke har adgang til. Du kan se hvilke centre du har adgang til inde på din app. 
 
Hvis du har et PLUS-medlemskab har du adgang til de centre, der er på samme eller lavere prisniveau end dit på købstidspunktet.

Du kan altid tilkøbe adgang til flere eller alle centre inde på Mit PureGym på vores hjemmeside eller i dit center. 

Hvor kan jeg se, hvilke centre jeg har adgang til? 

Som PLUS-medlem er det muligt at se, hvilke centre du har adgang til via din PureGym App. Klik på ikonet øverst i venstre hjørne og se dit centeroverblik. Du kan også finde centeroverblikket på Mit PureGym.

Bemærk, hvis du har et af vores ældre medlemskaber som ikke længere tilbydes, kan du kun se dit stamcenter i appen.

Hvis du er i tvivl må du endelig tage fat i Medlemsservice.

Kan jeg købe adgang til et center, uden at være medlem?

Ja, det kan du sagtens. Du har flere muligheder:
 

Dagspas:
Et dagspas koster 69 kr. og kan købes i dit nærmeste center i bemandingstiden. Et dagspas kan kun købes i centeret, og giver adgang til både fitness- og holdtræning (hold kan bookes i receptionen). 

Forudbetalt medlemskab:
Her har vi flere forskellige muligheder afhængig af, hvor længe man ønsker adgang.
1 uge - 149 kr.
1 måned - 349 kr.
3 måneder - 799 kr.
6 måneder - 1499 kr.

Med et forudbetalt medlemskab har man kun adgang til ét center. Et forudbetalt medlemskab kan kun købes i centeret. 

Hvordan ændrer jeg medlemskab for en jeg betaler for?

Du kan ændre et medlemskab du betaler for, inde på Mit PureGym på vores hjemmeside.
 

Selvom du kun betaler for et andet medlemskab, og ikke selv er medlem, har du også en profil på Mit PureGym, hvor du kan administrere medlemskabet/medlemskaberne du betaler for.


For at ændre et medlemskab skal du logge ind på Mit PureGym og derefter trykke på 'Medlemmer jeg betaler for'. 

Hvorfor betaler jeg en anden pris end den der står på hjemmesiden?

Vores priser varierer fra center til center. Et Core-medlemskab kan f.eks. godt have forskellige priser alt efter beliggenhed, faciliteter mm.

Vi justerer løbende vores priser i centrene - dette påvirker dog ikke din medlemspris. Du vil altid* have den pris du er meldt ind på og derfor vil din pris hverken stige eller falde, selvom priserne i centrene ændres. 

* Dette gælder ikke generelle prisstigninger jf. vores medlemsbetingelser. 

Opsigelse
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab?

Du kan selv opsige dit medlemskab via Mit PureGym på vores hjemmeside under ”Medlemskab” (man kan ikke opsige ens medlemskab på appen). Husk at trykke "Bekræft". Du vil modtage en bekræftelse med det samme på din mail.


Du logger ind med din mail eller dit medlemsnummer og din kode. Kan du ikke huske din kode, skal du trykke på "Nyt eller glemt kodeord".
 

Vær opmærksom på at du ikke er udmeldt, blot fordi du stopper din betalingsaftale.
 

Husk, at du ved opsigelse af dit medlemskab fortsat skal betale for løbende måned + én måned, hvor du stadig kan træne. 

Hvordan opsiger jeg et medlemskab som jeg betaler for?

Du kan selv opsige et medlemskab du betaler for via Mit PureGym på vores hjemmeside under "Medlemmer jeg betaler for".


Derefter vælger du dét medlemskab du ønsker at opsige, og trykker på opsigelsesknappen i bunden.


Husk at tryk "Bekræft". Du vil i løbet af 24 timer modtage en bekræftelse på mail.
 

Du logger ind på Mit PureGym på vores hjemmeside med din mail eller dit medlemsnummer og din kode. Kan du ikke huske din kode, skal du klikke på ”Nyt eller glemt kodeord”. Du har også en profil, selvom du kun betaler for en anden. 

Hvorfor kan jeg ikke opsige mit medlemskab, mens det er på pause?

Det er ikke muligt at opsige sit medlemskab og samtidig være på pause. Derfor er du nødt til at stoppe din pause, hvis du ønsker at opsige dit medlemskab.
 

Vær opmærksom på, at vi har løbende måned + én måneds opsigelse.

Hvordan annullerer jeg min opsigelse?

Hvis du ønsker at annullere din opsigelse, kan du gøre det på Mit PureGym på vores hjemmeside under ”Medlemskab”.
 

For at logge ind på Mit PureGym skal du bruge din mail eller dit medlemsnummer og din kode. Kan du ikke huske din kode, skal du trykke på "Nyt eller glemt kodeord". 

Hvorfor bliver jeg opkrævet for mit medlemskab, når det er opsagt?

Når du opsiger dit medlemskab, har du en opsigelsesperiode på løbende måned + én måned. jf. vores medlemsbetingelser.

Det betyder, at hvis du f.eks. opsiger d. 15. maj, stopper dit medlemskab d. 30. juni, hvor du selvfølgelig kan træne i perioden.

Det kan også være, du har købt nogle produkter, efter vi har faktureret for den sidste måned, og dem vil du så modtage en opkrævning for senere hen.

Hvad er jeres opsigelsesperiode?

Når du opsiger dit medlemskab, har du en opsigelsesperiode på løbende måned + én måned. jf. vores medlemsbetingelser.

Det betyder, at hvis du f.eks. opsiger d. 15. maj, stopper dit medlemskab d. 30. juni, hvor du selvfølgelig kan træne i perioden.  

Indmeldelse
Hvorfor får jeg fejl, når jeg forsøger at oprette mig?

Der kan være flere årsager: kontakt vores Medlemsservice eller henvend dig i dit lokale center i bemandingstiden.

Hvordan får jeg mit medlemskort?

Du kan hente dit medlemskort i centeret inden for bemandingstiden, hvor du skal huske at medbringe et gyldigt billede-ID i form af pas, kørekort eller to former for legitimation, hvoraf der på det ene fremgår CPR-nummer og det andet et billede.

Find dit lokale center og dets bemandingstider her.

Hvor gammel skal jeg være for at træne i PureGym?

Du skal være fyldt 14 år for at have dit eget medlemskab. Ved indmeldelse af personer under 18 år, skal en forældre eller værge være til stede ved oprettelsen i centeret.
 

Både du og den der skal betale, skal møde op i centeret – begge skal huske at medbringe billed-ID i form af pas, kørekort eller to former for legitimation, hvoraf det på det ene fremgår CPR-nummer og på det andet et billede.

 

Hvordan melder jeg mig ind, hvis jeg er under 18 år?

Er du under 18 kan du melde dig ind i PureGym ved at gå i et af vores centre med en forældre eller værge, som skal stå som betaler for dit medlemskab.
 

Husk at medbringe gyldigt billede-ID ved indmeldelsen. Det kan enten være dit pas eller to former for legitimation, hvoraf der på det ene fremgår CPR-nummer og det andet et billede.
 

Du kan finde mere information i vores medlemsbetingelser her.

 

Hvordan melder jeg mig ind, hvis jeg har en rabatkode?

Hvis du har en rabatkode, skal du følge indmeldelsesflowet på vores hjemmeside. 
 

I step 2/4 "Vælg medlemskab" skal du taste din rabatkode nederst på siden under feltet "Har du en rabatkode?". Din rabatkode er aktiveret hvis der står "Din rabatkode er nu blevet anvendt". Du kan se din rabatteret pris i højre hjørne.

Hvad betyder mindsteprisen, når jeg forsøger at oprette mig?

Mindsteprisen er det beløb, som du minimum skal betale inden for en eventuel bindingsperiode eller opsigelsesperiode, når du tegner et medlemskab ved PureGym. Mindsteprisen udregnes ud fra den månedlige liste-/kampagnepris på dit medlemskab.
 

Mindsteprisen er et samlet beløb for hele perioden, som din eventuelle bindingsperiode eller perioden for opsigelsesvarsel er gældende.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min velkomstmail?

Hvis du ikke har modtaget din velkomstmail, skal du kontakte Medlemsservice via det lille ikon nederst på siden til højre.

Tjek også meget gerne op med Medlemsservice, at det er den rigtige mailadresse, vi har registreret på dig, så du fremadrettet ikke går glip af eventuel vigtig information.

Kan jeg få mit medlemskort på telefonen?

Man kan ikke få sit medlemskort på ens telefon. Vi arbejder på det men indtil da, kan man kun komme ind i vores centre med et fysisk medlemskort. 

Kan jeg få studierabat?

Vi kører løbende med studiekampagner. Hold øje med vores hjemmeside, hvor du kan se om vi har nogen kampagner lige nu: https://www.puregym.dk/studierabat

Pause
Hvordan sætter jeg mit medlemskab på pause?

Man kan vælge at sætte sit medlemskab på pause i en periode fra 3 dage og op til 30 dage ad gangen. Det kan gøres via Mit PureGym på hjemmesiden ved at trykke på fanen 'Medlemskab' og derefter scrolle ned i bunden, hvor der står 'Sæt medlemskab på pause'. 

Det koster 29 kr. pr. gang at sætte sit medlemskab på pause.
 

Hvis du ønsker det, kan du forlænge din pause, dog maksimalt med 30 dage frem fra den dag, du forlænger pausen. Du vælger altså selv længden på din pause - dog inden for de givne rammer.


Når pausen stopper, starter medlemskabet automatisk op igen jf. vores medlemsbetingelser. Du kan altid mulighed for at stoppe pausen inden pausens slutdato – det kan gøres via Mit PureGym.

Hvordan stopper jeg min pause?

Du stopper din pause inde på Mit PureGym på hjemmesiden under 'Medlemskab' ved at trykke på 'Annuller pause'. Du kan også henvende dig nede i centeret.
 

Bemærk, dit medlemskab først starter op dagen efter du har stoppet din pause. 

Hvorfor modtager jeg en opkrævning, når jeg er på pause?

Alt afhængigt af, hvornår du har sat dit medlemskab på pause og til hvilken dag, kan du modtage en opkrævning for de resterende dage i den kommende måned.

Alle pauser der er oprettet mellem d. 18 og slut i en måned, vil først opgøres på ens faktura fra næstkommende måned - se evt. eksemplet nedenfor. 

Vælger du efterfølgende at forlænge pausen, vil dét, du har betalt, blive modregnet de næstkommende regninger.
 

Hvis du f.eks. sætter dit medlemskab på pause d. 25. januar, og har en Betalingsserviceaftale, vil du blive opkrævet fuldt medlemskab for februar. Dog vil dét du betaler for meget stå som et tilgodehavende og blive modregnet næstkommende regning. 

Kan man gå på pause i mere end 30 dage?

Det er kun muligt at oprette en pause på 30 dage ad gangen. Dog har du mulighed for at forlænge din pause på Mit PureGym på hjemmesiden – bemærk, maksimalt med 30 dage ad gangen fra den dag, du forlænger pausen.

Hvis du ønsker at forlænge din pause, skal du stoppe din nuværende pause ved at trykke på 'Annullér pause' nederst på siden under 'Medlemskab' og derefter trykke 'Opret pause'. Det koster 29 kr. pr. pause.

 

Bemærk, det er muligt at sætte sit medlemskab på pause 11 gange i løbet af 12 måneder.

Kan jeg sætte mit medlemskab på pause i min opsigelsesperiode?

Det er ikke muligt at sætte sit medlemskab på pause i opsigelsesperioden.

Hvordan opretter jeg pause på et medlemskab jeg betaler for?

Du logger din på Mit PureGym på hjemmesiden med din mail/medlemsnummer og kode (du har også en bruger, selvom du blot betaler for en anden). 

Tryk på fanen 'Medlemmer jeg betaler for' og vælg derefter dét medlemskab du ønsker at lave ændringer på. 

Scrol ned på siden 'Medlemskab' indtil der i bunden står 'Sæt medlemskab på pause'. Det koster 29 kr. pr. pause. 

Hvordan forlænger jeg min pause?

Du forlænger din pause inde på Mit PureGym på hjemmesiden under fanen 'Medlemskab'. Vi anbefaler, at du først forlænger pausen den dag, din igangværende pause stopper. 

 

Hvis du vil forlænge pausen inden da, skal du trykke på 'Annuller pause' og herefter 'Opret pause'. Vær dog opmærksom på, at du stopper den igangværende pause med det samme.

Hvad sker der med de penge jeg allerede har betalt, hvis jeg sætter mit medlemskab på pause?

Hvis du har betalt for dit medlemskab i en hel måned og efterfølgende sætter medlemskabet på pause, vil dét, du har betalt for meget, blive modregnet din førstkommende opkrævning.

Holdtræning
Hvornår får jeg et gebyr for manglende fremmøde?

Hvis du ikke er tjekket ind i centeret senest 10 minutter før holdstart eller får afmeldt dig holdet senest to timer før, vil du blive opkrævet et gebyr jf. prislisten på 35 kr.

Hvordan tilmelder jeg mig et hold?

Du kan tilmelde dig et hold i vores app under "Holdtræning" - tryk "Book nu". 

Alternativt kan du booke hold på vores hjemmeside her.

Hvordan fungerer ventelister og får jeg et gebyr, hvis jeg er på venteliste?

Hvis du tilmelder dig et hold, som allerede er fyldt op, vil du automatisk komme på venteliste. Du vil på Mit PureGym eller i vores app kunne se, hvor mange der er i kø foran dig. Får du en plads på holdet inden 2 timer før, vil du modtage en e-mail.
 

Vær opmærksom på, at du stadig har en chance for at komme med på holdet, selvom du står på venteliste. Ventelisten til holdene bliver kørt 10 minutter før holdstart, så de fremmødte på ventelisten vil få de frie pladser, der eventuelt måtte være.
 

Hvis du fortsat er på venteliste, når der er under 2 timer til holdstart, kan du ikke få en bøde for ikke at møde op/fremmøde til holdet.

Hvordan afmelder jeg mig hold?

Hvis du er tilmeldt et hold, kan du afmelde dig inde på vores app eller hjemmeside. Du skal senest afmelde dig et hold to timer før holdstart. Afmelder du dig ikke inden to timer før holdstart og ikke møder op, vil du blive opkrævet et gebyr på 35 kr.

Du kan afmelde dig et hold under 'Bookinger' og derefter trykke på knappen 'Booket' på dét hold du ønsker at afmelde.

Hvordan og hvornår skal jeg senest fremmøde til et hold?

Når du er tilmeldt et hold, skal du ”fremmøde” på holdet senest 10 minutter før holdstart.
 

Du fremmøder på dit hold ved at scanne dit medlemskort via gaten eller i indgangen ved ankomst til centret. Du bliver automatisk fremmødt på dit hold, hvis du kommer indenfor tre timer før holdstart.
 

Hvis du ikke når at fremmøde senest 10 minutter før holdstart, kan din plads gå til et medlem på ventelisten. Du vil blive opkrævet et gebyr for manglende fremmøde på 35 kr.
 

Bemærk, at det stadig er muligt at gennemføre "fremmøde" via PureGym Appen.

Hvornår kan jeg booke hold fra?

Du kan løbende booke hold efterhånden, som de kommer på holdplanen. Tidspunktet afhænger af, hvilket medlemskab du har. 

  • Core og Hold medlemskab: to uger før holdstart 
  • Unlimited- eller Plus medlemskab: fire uger før holdstart 
  • Fitness og hold/Hold all medlemskab: tre uger før holdstart 
Hvor mange hold kan jeg booke?

Du kan maksimalt have 18 bookinger samtidigt. Så snart du har deltaget på et hold eller afmeldt et hold, kan du booke et nyt. 

Hvorfor kan jeg ikke finde det hold jeg plejer at gå på?

Der kan være flere grunde til dette. Det kan blandt andet skyldes, at holdet er aflyst pga. sygdom eller andet. Vi prøver dog, så vidt det er muligt, altid at finde en vikar til det pågældende hold. 

Hvis du har spørgsmål til et specifikt hold, skal du høre personalet ad i centeret.

Firma- og rabatkoder
Hvordan tilføjer jeg min rabatkode/firmakode til mit medlemskab?

Hvis du har en rabatkode/firmakode og vil tilføje den til dit nuværende medlemskab, skal du følge nedenstående guide:
 

  1. Gå ind på www.puregym.dk og log ind på Mit PureGym i højre hjørne. 
  2. Tryk på dit navn og tryk dig videre ind på fanen 'Medlemskab'. 
  3. Scrol ned på siden indtil du rammer feltet 'Rabatkode'. 
  4. Indtast din rabatkode og tryk 'Næste'. 
  5. Derefter vil dine muligheder komme frem. Bemærk, rabatkoder kun kan benyttes på nuværende medlemskaber, og ikke gamle medlemskaber som ikke længere tilbydes. 


Hvis der er en anden der betaler for dit medlemskab, er det din betaler der skal logge ind og foretage ændringen under 'Medlemmer jeg betaler for'.

Hvorfor skal jeg ændre mit medlemskab, for at kunne bruge min rabatkode/firmakode?

Rabatkoder/firmakoder er kun gyldige på nuværende medlemskaber. Det betyder, at hvis du har et gammelt medlemskab, som ikke længere tilbydes, kan koden ikke tilføjes. Der er du nødt til at skifte til dét medlemskab din rabatkode gælder til.

Jeg er medlem af Ældre Sagen - får jeg rabat?

Hvis du er medlem af Ældre Sagen, kan du få 20% på vores nuværende medlemskaber. Rabatten gælder ikke familiemedlemmer. 
 

Du kan læse mere om aftalen og få din rabatkode på Ældre Sagens hjemmeside her
 

Når du har rabatkoden fra Ældre Sagen, kan du tilføje den til dit medlemskab ved at følge guiden nedenfor: 
 

  1. Gå ind på www.puregym.dk og log ind på Mit PureGym i højre hjørne. 
  2. Tryk på dit navn og tryk dig videre ind på fanen 'Medlemskab'. 
  3. Scrol ned på siden indtil du rammer feltet 'Rabatkode'. 
  4. Indtast din rabatkode og tryk 'Næste'. 
  5. Derefter vil dine muligheder komme frem. Bemærk, rabatkoden kun kan benyttes på nuværende medlemskaber.
Jeg er medlem af PlusKort - får jeg rabat?

Hvis du er medlem af PlusKort, kan du få 15% på vores Plus samt Unlimited medlemskab. Rabatten gælder ikke familiemedlemmer. 
 

Du kan læse mere om aftalen og få din rabatkode på PlusKorts hjemmeside her
 

Når du har rabatkoden fra PlusKort, kan du tilføje den til dit medlemskab ved at følge guiden nedenfor: 
 

  1. Gå ind på www.puregym.dk og log ind på Mit PureGym i højre hjørne. 
  2. Tryk på dit navn og tryk dig videre ind på fanen 'Medlemskab'. 
  3. Scrol ned på siden indtil du rammer feltet 'Rabatkode'. 
  4. Indtast din rabatkode og tryk 'Næste'. 
  5. Derefter vil dine muligheder komme frem. Bemærk, rabatkoden kun kan benyttes på nuværende medlemskaber.
Hvornår træder min rabat i kraft?

Når du tilføjer en rabatkode til dit medlemskab, kommer rabatten på fra dags dato. Differencen på de to medlemskaber, vil typisk blive modregnet din næstkommende regning.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Der kan være flere grunde til, at din rabatkode ikke virker. Det kan være fordi den er udløbet eller at den er skrevet forkert - bemærk, at der også tages forbehold for store og små bogstaver. 
 

Hvis du er i tvivl kontakt Medlemsservice. 
 

Hvis du oplever udfordringer med en firmakode, skal du tage fat i din arbejdsgiver.

Hvordan ved jeg om min arbejdsgiver har en firmaaftale med jer?

Du skal kontakte din arbejdsgiver. Typisk er der en kontaktperson, som administrer aftalen som kan guide dig videre.

Kan jeg bruge min rabatkode på alle medlemskaber?

Rabatkoder/firmakoder er kun gyldige på nuværende medlemskaber. Det betyder, at hvis du har et gammelt medlemskab, som ikke længere tilbydes, kan koden ikke tilføjes. Der er du nødt til at skifte til dét medlemskab din rabatkode gælder til.

Mit PureGym & App
Hvordan logger jeg ind på Mit PureGym og i app'en?

Du logger ind på Mit PureGym og i app'en ved at benytte dit medlemsnummer eller din mail.
 

Hvis ikke du kan huske din adgangskode, kan du oprette en ny her eller ved at trykke 'Nyt eller glemt kodeord?'.
 

Bemærk, at du som betaler for et medlemskab også har din egen profil og medlemsnummer.

Hvordan spærrer jeg mit medlemskort?

Du kan spærre dit medlemskort i centeret eller ved at logge ind på Mit PureGym
 

Du spærrer kortet under "Oversigt" ved at trykke "Deaktiver" under 'Medlemskort'. 
 

Bemærk, at medlemskortet ikke kan aktiveres igen online. Her er du nødt til at gå i centeret.

Hvordan retter jeg i mine oplysninger?

Du kan rette i dine oplysninger ved at logge ind på Mit PureGym og derefter trykke 'Rediger profil'. 
 

Her kan du rette følgende: 

  • Adresse, postnummer og by
  • E-mail
  • Telefonnummer 
  • Kodeord


Du kan også opdatere din betalingsaftale under fanen "Oversigt".

Hvordan ændrer jeg mit kodeord?

Hvis ikke du kan huske din adgangskode, kan du oprette en ny her eller ved at trykke "Nyt eller glemt kodeord?".
 

Du kan også ændre dit kodeord ved at logge ind og trykke 'Rediger profil' under "Oversigt".

Hvordan ser jeg min træningshistorik, og kan jeg selv tilføje en træning?

Du kan se din træningshistorik i vores app under "Statistik" og inde på  Mit PureGym på hjemmesiden under fanen "Min træning".
 

Når du er inde på 'Min træning' kan du nederst på siden se dine 50 seneste aktiviteter. Her kan du også tilføje en træning ved at trykke "Rediger registreringer".

Hvordan kan jeg til- eller afmelde PureGyms nyhedsbreve?

For at til- eller afmelde dig vores nyhedsbreve, skal du klikke her.

Hvordan får jeg slettet min data?

Hvis du ønsker at få slettet din data, skal du lave en dataanmodning via vores hjemmeside her.
 

Bemærk, at der kan gå op til 30 dage før din anmodning er behandlet.

Hvordan tilmelder jeg jeres challenges og hvad gør jeg, hvis challengen ikke virker?

Hver måned kan du deltage i sjove træningsudfordringer i PureGym app’en, som motiverer dig til at fastholde de sunde vaner. Du tilmelder dig ved at downloade app'en og logge ind med dine brugeroplysninger. 


Kan du ikke huske din kode, skal du trykke på "Nyt eller glemt kodeord".


Har du Android skal du downloade Google Fit inden du tilmelder dig. For at fuldføre challengen, skal du have din telefon på dig, mens du er aktiv. Dyrker du motion uden din telefon, skal du have et motionsur, der er tilkoblet til din sundhedsapp.
 

Hvis dine skridt ikke registreres i appen, kan der være flere årsager til dette. Vi har opstillet et par mulige løsninger på vores hjemmeside, som evt. kan hjælpe med at få app'en til at synkronisere.
 

Find dem nederst på siden under "Spørgsmål og svar" her.

Spørgsmål til center
Hvad er åbnings- og bemandingstiderne i mit center?

Åbningstiderne kan variere fra center til center. Find dit lokale center her og se åbnings- og bemandingstiderne.

 

Bemærk, seneste adgang til centeret er 30 min. før lukketid.

Kan jeg komme direkte i kontakt med mit center?

Nej, du kan ikke komme i kontakt med dit center via telefon eller mail.
 

Hvis du ønsker at komme i kontakt med centeret, skal du møde fysisk op i centerets bemandet åbningstid.

Hvad gør jeg hvis jeg har glemt noget i mit center?

Glemte sager opbevares i 30 dage. Herefter indleveres værdifulde genstande til politiet. 

Hvis du er tvivl, skal du henvende dig til centerpersonalet.

Hvad er Husets regler?

Du kan læse Husets regler her.

Må jeg tage mit barn med til træning?

Børn, som ikke har eget medlemskab, må ikke træne eller opholde sig i træningsarealerne.

Undtagelsesvis må spædbørn i babylift eller lignende medbringes i cardio-området (ved løbebånd, motionscykler mv.).

Jeg kan ikke komme ind med mit medlemskort?

Der kan være forskellige grunde. Det kan skyldes, at du har et udestående, dit medlemskab er på pause eller f.eks. er plus-ven og allerede har tjekket ind fire gange på en måned. Derudover er seneste adgang til centeret 30 min. før lukketid.
 

Af sikkerhedsmæssige årsager, kan man ikke tjekke ind med sit kort flere gange i streg. Når du får fejlkoden "Handback-time" på gaten, skal du derfor vente 5 minutter, siden sidste scanning af kortet, før du kan tjekke ind i centeret igen.

 

Det er vigtigt at der går min. 5 min fra sidste indtjekning, før man scanner kortet igen. Hvis det scannes før de 5 min. bliver tiden nulstillet og der skal gå yderligere 5 min.

Bemærk seneste adgang til centeret er 30 min. før lukketid.

Kan jeg købe adgang til et center uden at være medlem?

Ja, det kan du sagtens. Du har flere muligheder: 
 

Dagspas:
Et dagspas koster 69 kr. og kan købes i dit nærmeste center i bemandingstiden. Et dagspas kan kun købes i centeret, og giver adgang til både fitness- og holdtræning (hold kan bookes i receptionen). 

Forudbetalt medlemskab:
Her har vi flere forskellige muligheder afhængig af, hvor længe man ønsker adgang.
1 uge - 149 kr.
1 måned - 349 kr.
3 måneder - 799 kr.
6 måneder - 1499 kr.

Med et forudbetalt medlemskab har man kun adgang til ét center. Et forudbetalt medlemskab kan kun købes i centeret.

Jeg har mistet mit medlemskort - hvordan får jeg et nyt?

Hvis du har mistet dit medlemskort, skal du møde op i centerets bemandingstid. Her kan personalet hjælpe dig med et nyt kort. Et nyt kort koster 60 kr. 

Det er ikke muligt at få tilsendt et kort.

Produktkøb og ALL-IN
Hvad er ALL-IN?

Med ALL-IN kan du frit vælge ét produkt pr. døgn fra ALL-IN sortimentet i forbindelse med din træning.Produkterne trækker du i vores HVIDE ALL-IN-automat, som er placeret i alle de centre, der tilbyder ALL-IN. 
 

ALL-IN-produkterne kan løbende blive ændret, og der tages forbehold for udgået og udsolgte produkter. 
 

Du kan læse mere om ALL-IN her


Du kan tilføje ALL-IN på app'en, Mit PureGym eller hos personalet i centeret.

Hvordan får jeg ALL-IN på mit medlemskab?

Du kan tilføje ALL-IN på app'en, Mit PureGym eller hos personalet i centeret.
 

Hvis en anden betaler for dit medlemskab, skal din betaler gøre det igennem deres profil. 

Jeg har trukket et forkert produkt – hvad gør jeg?

Du skal kontakte personalet i centeret, som kan hjælpe, så du kan få mulighed for at trække det korrekte produkt. Du skal tage kontakt til personalet, inden du forlader centeret, og emballagen må ikke være brudt.
 

Hvis der ikke er noget personale til stede, kan vi desværre ikke ombytte produktet.

 

Hvad er månedens ALL-IN produkt?

Du kan se månedens ALL-IN produkt ved at klikke her.

Hvordan opsiger jeg mit ALL-IN?

Du kan opsige dit ALL-IN på Mit PureGym. Alternativt kan det gøres i centeret eller ved at skrive til Medlemsservice.
 

Bemærk, der er løbende måned + én måneds opsigelse på ALL-IN.

Jeg har et forudbetalt medlemskab – hvordan fungerer ALL-IN?

Hvis du har et forudbetalt medlemskab og vil have ALL-IN, skal det tilføjes i centeret.
 

Bemærk, du vil blive opkrævet for hele medlemskabsperioden på én gang.
 

OBS: Man skal have en aktiv betalingsaftale for at kunne trække produkter i vores automater.

Skal man have ALL-IN for at trække i automaten?

Man behøver ikke at have ALL-IN for at trække i automaterne. Hvis man ikke har ALL-IN vil man blot blive opkrævet for hvert produkt man trækker på næste måneds regning.

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at trække et produkt?

Det kan skyldes flere ting. Det kan blandt andet skyldes, at du har et udestående eller at du ingen betalingsaftale har.


OBS: Hvis man skal trække produkter i vores automater, skal man have en aktiv betalingsaftale.

Jeg har ikke kunne trække mit ønskede produkt i ALL-IN automaten - hvad gør jeg?

Der tages forbehold for udgået- og udsolgte produkter. Dog har du mulighed for at trække en af vores andre lækre produkter, som indgår i ALL-IN.


Bemærk, at der ikke er garanti for, at der uden for bemandingstid kan blive udleveret ALL-IN produkter.

Hvor gammel skal man være for at trække i automaten?

Man skal være 14 år for at trække i vores automater.
 

Hvis man ikke ønsker at have muligheden for at kunne trække produkter på sit medlemskort, kan man henvende sig til Medlemsservice eller i centeret.

Medbring en ven
Hvordan får jeg en ven tilknyttet mit medlemskab?

Du kan have en ven tilknyttet hvis du enten har vores Plus - eller UNLIMITED medlemskab.


Henvend dig i centeret sammen med din ven, så sørger centerpersonalet for at vedkommende bliver oprettet i app/web samt udleveret et medlemskort. Husk billede-ID.

 
Din ven skal tjekke ind med eget medlemskort senest 15 minutter efter, at du selv er tjekket ind i centeret. Har du brug for at udskifte din træningsven, kan du gøre det en gang hver tredje måned uden beregning. Hvis du ønsker at skifte før de tre måneder, koster det 50 kr.
 
 
Vær opmærksom på, at man ikke kan have en ven tilknyttet der allerede er medlem i forvejen.

Kan jeg tage en ven med på mit medlemskab?

Det er muligt at få en ven tilknyttet dit medlemskab, hvis du enten har vores Plus - eller UNLIMITED medlemskab. 

Alternativt kan der købes et dagspas til 69 kr. i centerets bemandingstid.

Hvordan får jeg en ven tilknyttet som er under 18 år?

Hvis du ønsker at få tilknyttet en ven som er under 18 år, skal dette også ske i centeret. Din ven skal dog have en værge med, som kan blive registreret på medlemskabet.

Hvordan skifter jeg min Plus-ven?

Du kan få skiftet din ven ved at henvende dig i dit center. Herefter kan centerpersonalet hjælpe med skiftet.

 

Vær opmærksom på, at man kun kan skifte sin ven hver tredje måned uden gebyr. Hvis man ønsker at skifte før, koster det et gebyr på 50 kr. 

Kan jeg have flere Plus-venner tilknyttet?

Nej, du kan ikke have flere venner tilknyttet dit medlemskab.
 

Vær opmærksom på, at du som Plus-ven heller ikke kan være tilknyttet som ven på flere medlemmer.

Hvordan kan min Plus-ven tilmelde sig hold?

Din Plus-ven kan tilmelde sig hold ved at logge ind på appen eller Mit PureGym - præcist som du selv gør.
 

Hvis din Plus-ven mangler sine logininformationer, kan der trykkes på "Nyt eller glemt kodeord" ved login.

Kan man være Plus-ven når man allerede er medlem?

Nej, man kan ikke være Plus-ven samtidig med at man allerede har et eksisterende medlemskab.

Hvorfor skal jeg som Plus-ven have en betalingsaftale?

Uanset medlemskab skal man altid have en betalingsaftale hos os. Betalingsaftalen bruges til eventuelle produktkøb, gebyrer mm.

Hvorfor kan min Plus-ven ikke komme ind?

Det kan skyldes flere ting. F.eks. hvis kortet er scannet for mange gange, at din ven tjekker ind efter de 15 minutter eller før du selv har tjekket ind.


Hvis man er i tvivl, kontakt gerne vores Medlemsservice som sidder klar til at hjælpe.

Personlig træning
Hvad koster personlig træning?

I PureGym har vi vores egne uddannede personlige trænere, der står klar til at hjælpe dig med at opnå dine mål. Du kan på vores hjemmeside læse mere omkring personlig træning og priser i PureGym her.

Hvordan bliver jeg kontaktet af en personlig træner?

Hvis du ønsker at blive kontaktet af en af vores personlige trænere, skal du tage fat i personalet nede i centeret. I mange centre hænger der opslag, hvor man kan skrive sig op.
 

Du kan også skrive dig op til en gratis konsultation her.

Hvordan tilmelder jeg mig et personligt træningsforløb?

Du kan læse meget mere om vores personlige træningsforløb, og hvordan du kan tilmelde dig her.

Jeg er ikke blevet kontaktet af en personlig træner - hvad gør jeg?

Hvis du ikke er blevet kontaktet af en personlig træner, skal du henvende dig i centeret hvor centerpersonalet kan hjælpe dig. 

Hvor længe gælder mine personlige træningsklip?

Gyldigheden på dine klip afhænger af, hvilket forløb du har købt. Du kan se gyldighedsperioden på de forskellige forløb her.


Du kan forlænge din klip med tre måneder for 250 kr.


Bemærk, det er ikke muligt at få forlænget dem når de først er udløbet. 

Kan jeg få refunderet mine personlige træningsklip?

Når du køber et forløb hos os har du jf. betingelserne 30 dages fortrydelsesret, såfremt forløbet er ubrugt. 

Er forløbet taget i brug har du mulighed for at sælge dine klip videre til et andet aktivt medlem, hvis du ønsker det. Dette sker ved henvendelse til din personlige træner. 

Er forløbet købt på ratebetaling, er det fortsat dig som køber, der hæfter for betalingen.

Kan jeg købe et personligt træningsforløb sammen med andre?

Hvis gruppetræning er noget for dig, kan du læse meget mere om det via linket her.

Hvad gør jeg, hvis jeg er nødt til at aflyse en tid hos min personlige træner?

Skulle du mod forventning have behov for at aflyse en planlagt tid med din træner, skal dette gøres ved at kontakte træneren samme sted, som du blev kontaktet.


Bemærk, at hvis du aflyser en tid, hvor der er under 24 timer til, vil den blive trukket fra dit forløb.

Kan jeg få en uforpligtende samtale med en personlig træner?

Ja, sagtens! Du kan skrive dig op til en samtale her.

Kan jeg få lagt et træningsprogram?

Det kommer an på, hvilket forløb du køber. Du kan se hvilke forløb der inkluderer et træningsprogram her.

Sikkerhed i PureGym
Førstehjælp
Stands ulykken
  • Stop eventuelle maskiner
  • Afspær området (stole, tasker el. lign.)
     
Vurder personen
  • Tjek frie luftveje
  • Tjek vejrtrækning
  • Tjek puls
     
Alarmér
  • Råb efter hjælp.
  • Ring til alarmcentralen - tryk 1-1-2
  • Følg anvisninger og svar på alarmcentralens spørgsmål
     
Hent hjertestarter
  • Nærmeste hjertestarter findes ved indgangen
     
Giv livreddende hjælp.
  1. Sikr vejrtrækning
    - Skab frie luftveje
    - Giv kunstigt åndedræt
     
  2. Sikr blodcirkulation
    - Stands blødninger
     
  3. Start hjertemassage
     

Det er vigtigt at hjertemassage ikke afbrydes for at hente hjertestarter eller andet.
 

Afbrydelse koster liv
 

Brug af hjertestarter
  • Placer elektroder på brystkasse
  • Tænd for maskinen
  • Følg den talende vejledning
     
Sikkerhed
  • Undgå berøring under analyse og stød
  • Ved fugtigt område - læg den tilskadekomne på tørt underlag
Brand og evakuering
Alarmér
  • Tryk på et af de røde brandtryk på væggen til brandalarmen (hvis sådan findes i centeret)
  • Er det i bemandingstiden? – så underret personalet
     
Oplys

Ring til alarmcentralen. Tryk 1-1-2 Fortæl, det brænder, og;

  • Hvem du er
  • At du ringer fra PureGym ”Centernavn”
  • Hvad der er sket, hvad brænder og hvor det brænder
  • Om der er tilskadekomne eller personer i fare
     
Bekæmp
  • Vurdér branden – hvis du selv kan slukke branden med det tilstedeværende slukningsmateriel, så iværksæt brandbekæmpelse med centerets eget brandslukningsmateriel, medmindre der er risiko for personskade
     
Red

Bring personer væk fra farezonen - men udsæt ikke dig selv for fare ved at gøre dette
 

Gennemgå og meddel andre, at de skal forlade centeret i alle rum under følgende prioriteret rækkefølge;

  • Omklædning og toiletter
  • Holdsale/udstræk og fitnessområder
  • Personale og lagerrum
     
Evakuering
  • Evakuér fra centeret via nærmeste nødudgang markeret med lamper eller skilte
     
Begræns

Hvis muligt, uden risiko for personskade

  • Sluk for ventilationen
  • Luk alle vinduer og døre – men lås ikke
  • Flyt brandfarligt oplag (trykflasker, sprit)
  • Flyt biler og andet på centers udendørsareal der kan være til gene for brandvæsnet
     
Yd førstehjælp
  • Når I er i sikkerhed:
  • Tal roligt til folk
  • Bevar overblikket
  • Igangsæt livsreddende førstehjælp
  • Tilse andre tilskadekomne
  • Vis nærhed, omsorg og kontakt
     
Brandvæsen
  • Modtag brandvæsnet og fortæl indsatslederen, hvad du ved om situationen (hvor det brænder, om der er personer i bygningen, der ikke er kommet i sikkerhed, særlige farer f.eks. trykflasker el. kemikalier, adgangsvej)
  • Udlevér eventuel skitse over centeret til brandvæsnet
Personskade
Tilkald hjælp
  • Hvis du eller andre er kommet til skade, skal du forsøge at få fat på en anden person, som kan hjælpe dig
     
Stands ulykken
  • Stop eventuelle maskiner
  • Afspær området (stole, tasker el. lign.)
  • Hvis der er blødninger i forbindelse med ulykken, skal du straks sørge for at standse disse
     
Vurder skaden

Det en god idé at vurdere, om skaden er alvorlig og kræver lægehjælp

  • Er tilskadekomne ved bevidsthed og klarttænkende?
  • Er der bevægelighed omkring skaden?
  • Er der tydelige blødninger eller blå mærker i forbindelse med skaden?
     
Mindre skader
  • Tildæk sår og læsioner ved hjælp af bandage eller plaster (der forefindes førstehjælpskasse i receptionen)
  • Giv akut psykisk førstehjælp: tal roligt til den/de tilskadekomne
  • Underret personalet med henblik på hjælp og skadeanmeldelse
     
Alvorlige skader
  • Råb efter hjælp
  • Ring til alarmcentralen - tryk 1-1-2
  • Følg alarmcentralens anvisninger og svar på spørgsmål
     
Ambulance
  • Sørg for at en eventuel ambulance bliver modtaget ved indkørslen til centeret og vist vej til skadestedet
  • Sørg eventuelt for på forhånd at have åbnet nøddør
Konflikthåndtering

Hos PureGym ønsker vi et godt psykisk og fysisk miljø
 

Hensigten med denne instruks er at give dig inspiration til at imødegå konflikter på en måde, der skaber tryghed.
 

Forebyggende foranstaltninger
  • Have vedvarende fokus på omgangstonen over for ansatte og andre medlemmer
  • At sætte fokus på muligheder og løsninger frem for problemer
  • Forebygge krænkelser via positiv sprogbrug og tydelig kommunikation
  • At påtale uhensigtsmæssig adfærd på en fattet og respektfuld måde
  • Udvise opmærksomhed overfor andres situationer, ikke passivitet
     
Hvad kan du gøre?

Hvis man vil nedtrappe en konflikt, skal man:

  • Tage ansvar
  • Fokusere på fremtidige muligheder
  • Tale i ’jeg-form’
  • Udforske den andens synspunkt
  • Anmode eller ønske
  • Konkretisere (give enkeltstående eksempler)
  • Tale roligt og lytte til ende
  • Bruge i imødekommende kropssprog: Se på den anden, nikke anerkendende
  • Fokusér på vedkommendes problem, ikke på attituden
  • Giv plads til reaktion, men værn altid om din og andres sikkerhed
     
Aggressiv konflikt

Skulle en konflikt vurderes til at kunne udvikle sig voldeligt skal du:

  • Skab fysisk rum og hold passende afstand (skranker opretholder en naturlig barriere).
  • Underret personalet eller tilkald anden hjælp
  • Vær opmærksom på kendetegn ved personen som eksempelvis: køn, højde, kropsbygning, alder, hår, hud, øjne, stemme/accent, forklædning, tatoveringer eller andre kendetegn, såsom briller, beklædning, taske, skægvækst m.m.
  • Diskret fjerne emner, der kan anvendes som våben eller kasteskyts
     
Hvad gør PureGym

Vi accepterer ikke adfærd i vores centre, der kan opfattes som krænkende eller respektløs. Trusler og vold er et brud på ”Husets regler” og medfører straks bortvisning, medlemskab ophævet, og udelukkelse fra PureGym.

  • Vores ansatte bliver alle uddannet i kommunikation og kropssprog
  • Alle centre er udstyret med overfaldsalarmer, der går direkte til det lokale politi
  • Alle PureGym centre er udstyret med overvågning, som vi kun udleverer til politiet på politiets anmodning
     

Kontakt Medlemsservice

Fandt du ikke det, du søgte? Kontakt vores Medlemsservice:

Chat

Chat med os

Mandag - torsdag fra 9:30 - 16:45

Fredage fra 9:30 - 15:45

 

Omkring d. 1. i måneden kan der være lidt længere ventetid på chatten.

Chat

Husk, du kan finde svar på mange spørgsmål her på siden.
 
Vi har åbent for, at du kan live chatte med os alle hverdage fra 9:30 – 16:45 (fredage til kl. 15:45).
 
Klik på "Brug for hjælp?" i højre hjørne for at starte.

Skriv til os

Kontaktformular og e-mail

Forventet svartid:

3 - 4 hverdage

 

Omkring d. 1. i måneden kan der være lidt længere svartid. 

Skriv til os

Husk, du kan finde svar på mange spørgsmål herover i vores SPØRGSMÅL OG SVAR.
 

Hvis du ønsker at skrive til os så klik på "Brug for hjælp?" knappen i højre hjørne og vælg "Kontaktformular".

Alternativt kan du skrive til [email protected]  

BRUG APPEN TIL AT HOLDE MOTIVATIONEN OPPE

Download PureGym appen her:

Bliv en del af Danmarks største fitness-fælleskab

Find dit center

Vælg medlemskab

Hop i træningstøjet